onsdag 11 juni 2014

Tack Vargar!

Som jag berättat för er elever kommer jag inte att fortsätta i vargklassen till hösten. Jag kommer istället vara hos Tigrarna. Det känns tråkigt då jag kommit så bra överens med alla er vargar, som tur är kommer jag ju att vara kvar på skolan så vi får tillfälle att ses ändå!

Jag vill tacka varenda elev i klassen för den här terminen. Ni har lärt mig otroligt mycket och ni har tagit med mig på många roliga och häftiga upplevelser, där stafettkarnevalen är en av de saker jag inte kommer glömma i första taget. 

Jag vill även tacka Uffe för den här terminen. Ta hand om honom vargar, vårt egna levande historiska uppslagsverk som alltid tar sig tid. 

Njut av sommarlovet nu allihopa, det förtjänar ni! 

Vi ses efter sommaren
Kramar Camilla 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar